1. SOVELTAMINEN
Takuuehtoja sovelletaan kuluttaja-, jälleenmyyjä- ja yritysasiakkaille tuottamiin huoltopalveluihin.

2. SOPIMUS
Osapuolten välille syntyy sopimus, kun asiakas tuo laitteen huoltopalveluun. Mikäli osapuolten välillä on erikseen solmittu kirjallinen sopimus, sovelletaan kyseistä sopimusta liitteineen ensisijaisesti näihin takuuehtoihin nähden.

3. HINNAT JA MAKSUEHDOT
Huolto laskutetaan voimassa olevaa hinnastoa noudattaen.

4. TAKUU
Myönnämme huoltopalveluun ja siinä käytetyille alkuperäisille varaosille 24 kuukauden mittaisen työtakuun ja tarvike varaosille 12 kuukauden takuun. Takuu akuille 12kk. Takuuaika alkaa kun asiakas vastaanottaa huolletun laitteen.

Takuu ei kata:
– Ohjelmistoon liittyviä korjauksia, ja tai valmistajan ohjelmistopäivityksistä johtuvia osien yhteensopivuusongelmia
– Laite, joka on ”jailbreikattu” tai joiden toimintoja tai ominaisuuksia on muokattu
– Laite on huollon jälkeen pudonnut tai laitteessa on mekaanisen vaurion jälkiä
– Laite on avattu tai laitteen sisällä olevia osia on irroitettu tai yritetty irroittaa
– Jos laitteen kehys / runko on vääntynyt, kiertynyt tai murtunut
– Huollon seurauksena menetetyistä tiedostoista tai tiedoista
– Vahingot, jotka eivät liity alkuperäiseen korjaukseen
– Asiakkaan yrityksistä itse huoltaa laitetta
– Laite, joka on kärsinyt vesivahingon

Laitteen valmistajan takuu ei todennäköisesti säily huoltotöiden jälkeen. Emme myöskään voi taata laitteen alkuperäisiä ominaisuuksia korjausten jälkeen, kuten vedentiiveyttä. Asiakas on siis itse vastuussa, että laite ei kastu huollon jälkeen.

5. NOUTAMATTA JÄTTÄMINEN
Myymälään toimitettu laite säilytetään valmistumisesta kolme (3) kuukautta, jonka jälkeen tuotteen omistusoikeus siirtyy huoltoyritykselle.

6. NÄYTTÖJEN LAATU
Alkuperäinen LCD = Alkuperäinen LCD näyttö, lasi tarvike. Takuu 24kk.
Tarvike LCD = LCD näyttö ja lasi tarvike. Takuu 12kk.